Monster Harvest
During your journey through Planimal Point you’ll discover strange Slimes which can mutate your crops in ways you would never have imagined! Depending on the season, the Slime or the crop you mutate, you’ll be able to create up to 72 different mutations!
Planimals are loyal mutated crops that stay by your side through thick and thin. They’ll be a key companion to you as you adventure across Planimal Point, taking part in thrilling turn-based battles and exploring dungeons as you try to bring down the evil SlimeCo.
Planimal Point has three unique seasons which will affect the way you play, with strange weather and seasons shifting what you can grow – watch out for the strange mutations as they change by season!
There are multiple different ways to build and customise the best farm in Monster Harvest! Craft and place dozens of items and take your farm to the next level by crafting artisanal items! Unlock the irrigation pipes, the pickler, and more to turn your freshly harvested crops into products ready for market.