The danger hides behind a beautiful mask; nature entices all of us to venture in her mountains. The hikers and winter sports enthusiasts sometimes travel beyond their means and find themselves in precarious situations in which life often hangs by a thread. Nature holds out a welcome hand, then at the last minute pulls it away.
When this danger calls – it's down to you become a lifesaver in Mountain Rescue Simulator! Now you and your team are in demand! Use your special vehicles such as helicopters, quad bikes or snow cat to rescue people. Take care of broken bones or rescue lost hikers!