My Life: Pet Vet
Take care of sick and injured animals in your own small animal practice. Use various examination techniques, make the right diagnosis and give your little patients the right treatment – just like a real-life vet. Aftercare and nursing care are also your responsibility. The cuddly animals will soon be fit and healthy again!