Play Two Charming Stories — Relax with charming tales of creativity and discovery. Explore two worlds full of puzzles to solve, locations to unlock, and quirky townies in need of help.
Customize Cute Sims & Decorate Their Worlds — Create adorable Sims and customize the worlds around them! Unlock clothes and build options as you complete different tasks; there are so many options to discover in both games.