The latest game in the Ultimate Ninja Storm series is finally here for Nintendo Switch! It features all DLC, including the latest "NEXT GENERATIONS" DLC Update Pack.
Plus, choose from 124 ninja—the most in the series! Join in action-packed battles, whenever and wherever you want!