NBA 2K24 Kobe Bryant Edition
Grab your squad and experience the past, present, and future of hoops culture in NBA 2K24. Enjoy loads of pure, authentic action and limitless personalized MyPLAYER options in MyCAREER. Collect an impressive array of legends and build your perfect lineup in MyTEAM. Feel more responsive gameplay and polished visuals while playing with your favorite NBA and WNBA teams in PLAY NOW.
Recreate some of Kobe’s most dominant and captivating performances during his rise to global superstardom. Revisit his early career triumphs as a young phenom, and progress through his transcendent journey from elite scorer to one of the greatest players of all time.
Make your mark on a scenic, coastal Neighborhood rich with postcard-esque views and blistering competition. Use the revamped player builder to create a MyPLAYER that suits your skillset, so you can play to your strengths and get the most out of the updated Badge system. Explore cliffside terrain, complete a new set of streamlined quests, and take on rival players in the ultimate MyCAREER backdrop.
The classic card-collecting mode is back and loaded with endless hours of customizable fun. Draw from the past and present using today’s All-Stars and all-time legends to form a squad capable of dominating single player and multiplayer modes. MyTEAM features a collection of innovative improvements, including an all-new salary cap mode, while maintaining its signature competitive feel.
Enjoy the most authentic gameplay yet, with an emphasis on seamless mechanics and attention to detail. Showcase your deep arsenal of moves with revamped interior defense and dribble combo controls for more rewarding skill-based actions and effectiveness.