NEOGEO POCKET COLOR SELECTION Vol.1
■Four stellar games have been added to the six already on sale for a total of 10 amazing classics for you to enjoy!
■View 3D models of the games and their cartridges. Zoom in and take a look around!
■Of course, titles compatible with the NEOGEO POCKET can be displayed in monochrome mode!