For hundreds of years, people had lived in peace in the picturesque kingdom of Namariel. But one day, their tranquility was shattered. The sky, once so beautiful and blue, turned angry and red.
Aided by his army of robots, the cruel and heartless Iron Lord seized the lands. This happened twenty years ago—on the day you were born.
Become Princess Amelie and free your people from the Iron Lord’s merciless grasp. Davincino, a skilled mechanic, and the denizens of the magical forest will aid you!