Narcos: Rise of the Cartels
Welcome to Colombia, 1980s - the fires of El Patrón's empire have been lit, its influence spanning borders, and expansion unabated. Influence and corruption is rife; cops, guards, politicians and those in between are falling into the pocket of the Medellín Cartel, and after years of production, America is finally taking notice.
Form your team from a variety of class-specific roles, join leading characters, upgrade your skills and take part in brutal turn-based combat, where your actions will have consequence.