NieR:Automata The End of YoRHa Edition
Invaders from another world attack without warning, unleashing a new type of threat: weapons known as “machine lifeforms.” In the face of this insurmountable threat, mankind is driven from Earth and takes refuge on the Moon. As 2B, a member of the newly organized android military force YoRHa, players will immerse themselves in a ferocious battle to take back the planet.
Three types of colosseums are included, and three types of costumes based on characters from the related title, NieR Replicant, can be obtained as rewards.