Noob - The Factionless
Follow Baster the Neogician, Drek the Berserker, May the Cartomancer and Logs the Elementalist along their quest for the supreme level, to become the elite of the Horizon MMORPG: the Legendary Class!
Face hundreds of monsters and wander around fantastic worlds to give your guild a place it deserves in the world of Horizon, among the mythic Noob, Justice, Roxxor and Pro Game Master guilds.
But the challenge you will face will not be limited to Horizon: your avatars will accomplish « real » quests in real life. History can be made both into the game and IRL!