Norn9: Var Commons
Sorata, a child prodigy, wanders away from his class field trip and awakens in a new but oddly familiar setting.
He is taken to the Norn, a massive floating airship. Aboard he meets others – young people known as Espers, each with unique powers to control elements... or human minds.
The land below them resembles the past, but everything is changed and under the control of a massive organization known as The World. Unravel the mysteries surrounding Sorata’s journey and his companions.