This Deluxe Edition includes the additional scenario Reunion of Memories to enjoy after completing the main story, as well as access to character costumes Traveling Outfit Set, Sniper King Outfit Set, and the newly added City of Water Outfit Set! Uncover the hidden truth about the mysterious island of Waford with The Straw Hat Pirates!
A new RPG from the hugely popular manga and anime series ONE PIECE, commemorating the 25th anniversary of the series!
The famed pirate, Monkey D. Luffy, better known as Straw Hat Luffy, and his crew the Straw Hat Pirates, are sailing across the New World in search of the next island and the next adventure that awaits them.
Separated from his crew, Luffy sets off on a grand, new adventure to find his friends and escape the island!
Play as various members of the Straw Hat Pirates in a classic RPG set in the world of the popular ONE PIECE anime!