ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 3 - Deluxe Edition
Enjoy the original story of ONE PIECE from Fuschia Village, where everything started, to the kingdom of Dressrosa, a mysterious island dominated by the evil Doflamingo.
Gather every member of the Straw Hat Crew, like in the original story, sail to the most emblematic places and enter the most epic battles: Marineford, Fish-Man Island, Punk Hazard and Dressrosa!