ONINAKI
The new Action-RPG, ONINAKI tells the story of one Watcher on a journey to protect Life, after Death. ONINAKI features exciting hack and slash style battles, with deep customization of your daemons and weapons. Experience unique action gameplay combined with a deep and satisfying story.