Olympia Soirée
The last surviving member of her clan, Olympia travels to Tenguu Island to perform a ritual to bring back the sun. The heads of each district lead a society governed by rigid class structures. Able to travel between the districts, Olympia discovers their wonders and weaknesses. She searches for a partner to help bring unity to this imperiled land.