From the creators of Ori and the Blind Forest comes the highly-anticipated sequel, Ori and the Will of the Wisps. Embark on an all-new adventure in a vast and exotic world where you’ll encounter towering enemies and challenging puzzles on your quest to discover Ori’s true destiny.
Immerse yourself in a hand-crafted narrative experience with deeply emotional storytelling, strikingly beautiful environments, and a stunning soundtrack.
Master new skills to guide Ori through a journey of untold danger using newly acquired spirit weapons, spells, and attacks. Utilize an all-new shard system to power-up Ori’s newfound abilities.
Face larger-than-life bosses and seek help from an expansive cast of new characters who will help you uncover Ori’s mysterious fate.
Race to the top of the leaderboards in the all-new Spirit Trials mode where players dash, burrow, grapple, and leap to high scores in unique speed-run challenges throughout the game.