Oxide Room 104
Combining escape room gameplay and action, Oxide Room 104 is a bone-chilling single-player body-horror game set inside an old motel. Abducted, at the mercy of a ruthless scientist, and stalked by a horrible creature, you must try to escape using common sense, just as you would in real life. Can you get out of Oxide?