PGA TOUR 2K21
Play against the pros. Play with your crew. In PGA TOUR 2K21, you can play by the rules or create your own!
Prove you’ve got what it takes to become FedExCup Champion. Take on PGA TOUR Pros during your very own career, earning rewards and gear along the way.
Play against Justin Thomas and 11 top pros on stunning, real-life courses including TPC Sawgrass, East Lake Golf Club, and more.
Create and personalize your MyPLAYER with equipment and apparel from brands you love. Design your ultimate course with 1,000s of custom options.
Rookies can take advantage of real-time tutorials, tips and shot suggestions. Already a pro? Master your game with Pro Vision, Distance Control, Putt Preview, and other innovations.
Hit the links with friends by playing local and online matches, including Alt-Shot, Stroke Play, Skins and 4-Player Scramble.
Command your Clubhouse with Online Societies. Run full seasons and tournaments and earn bragging rights on the course. Create entry rules and requirements as well as handicap and event settings.
Real-world scanning brings the fairway, green, bunkers, trees, lakes and ponds to life! True-to-form PGA TOUR broadcast presentation features slick graphics, dynamic cut-scenes and a seamless replay system, all anchored by the play-by-play commentary of Luke Elvy and Rich Beem.