After a big accident at PJ Power Q scatters technology and gems across Earth, these Power Heroes must rebuild it.
Together, these ordinary kids are bigger and better. Use their unique abilities to fight, discover secrets, and more.
DRIVE AND DISCOVER – Land, sky or sea, the Explorider will get your Power Heroes there.
BE EXTRAORDINARY – Use unique abilities, collect gems, discover secrets, unlock hidden masks, and more.
FUN FOR EVERY HERO – Accessible features: simple controls and easy interactions.