High schooler Yuuki is as average as they come. She enjoys a mundane life of school, friendships, and generally being uninterested in boys, until one day she finds herself outside after curfew and face to face with a horrific monster. Just as all seems lost, Yuuki is saved by four female superheroes… and is invited to join their cause and protect the colony from the Vector threat!