Paw Patrol: On a Roll!
No job is too big, no pup is too small! The PAW Patrol is ready to save the day in Adventure Bay on 16 exciting rescue missions, but they can only do it with your help! Help each pup use their unique abilities to rescue friends and keep their community safe. Jump into eight awesome Adventure Bay locations, including Farmer Yumi’s Farm, Jake’s Mountain, a desert canyon, under the waves, and more! Get ready for fun puzzle-platforming action!