To survive in this mysterious land, you must tame creatures both ferocious and cuddly, craft high tech and magical tools, and build your own base out of cubes.
With a robust character creator, an infinite number of voxel based maps and procedurally generated quests, your PixARK adventure will be completely unique. Team up with friends to form a tribe, or play on your own. Spend your time building a towering fortress or go on a quest in a sprawling cavern. Fly on the back of a dragon and smite your enemies with a magic wand, or ride a mighty T-Rex and blast your foes with a rocket launcher. In the world of PixARK, how you play is up to you – as long as you survive!