Guess who’s back with a brand new pack, dood! That’s right, NIS Classics is making a comeback and bringing you two console classics revamped and ready for action. Makai Kingdom: Reclaimed and Rebound debuts diabolical schemes with brand new content! Help Lord Zetta invade and reclaim the Netherworld, and when your conquest for evil subsides, ZHP: Unlosing Ranger vs. Darkdeath Evilman has custom characters to kick enemy butt right to the curb! Get lost in the deep customization system to create a one-of-a-kind fighter to battle your way through randomly-generated maps and create a story all your own!