Travel the world with your poulp using a dynamic moveset to find all the cogs!
Oh no! The Great Elevator has been broken and its cogs have been scattered all around the world!
Collect the lost cogs, repair the Great Elevator and unlock new levels in this collectathon directly inspired by 3D platformers!