Pups & Purrs Animal Hospital
These adorable pets aren’t feeling too well, so let’s give them the care they need! Pups & Purrs Animal hospital is a simulation game in which you have the dream job you’ve always wanted taking care of cute, fluffy friends.
Various breeds of puppies and kittens will need your expertise at the clinic. In Check-Up Mode carefully check your playful patients for illnesses or injuries by performing various diagnostic tests: taking X-rays, checking temperatures, and monitoring vital signs. Once you diagnose the ailments, administer the treatments to get them back to purr-fect health.