For the first time in nearly two decades, you can experience R-Type Final 2! Feel the rush of mowing down hordes of Bydo with your fleet of R-Type fighters equipped with an arsenal of new and classic wave cannons, force units, bit devices, and devastating delta weapons. The Bydo threat is always evolving, as new enemies spawn from the wreckage of fallen foes, and stages are corrupted and altered by the sentient Bydo corruption. R-Type Final 2 unites the explosive action of the original games with modernized visuals and gameplay features, making this a must-have title for new and old shoot-'em-up fans alike.