Join the CIRCUS!
Tifalia’s comfortable life is turned upside down upon a chance encounter with the performers of CIRCUS. Their lack of success leads them to recruit her as their producer to help them on the road.
Will this fanciful group bring joy to the people and free the Prince of their world from his curse? Or are they doomed to failure?