Radiant Tale -Fanfare!-
An unlikely group of performers makes a last-ditch effort to reform a failing circus: a crazy dragon, a somber clown, a hesitant magician, an acrobat who can’t entertain, and a reluctant ringleader.
Radiant Tale introduced Tifalia, a bright new producer who does her best to turn this dysfunctional troupe around and make them stars.
Radiant Tale -Fanfare!- contains three all-new play modes with fresh stories and new routes with two side characters, enhancing the complete adventure!