Rapala Fishing Pro Series
Welcome to Rapala Fishing Pro Series! Rapala is looking to sponsor the next great angler to be part of their Pro Series team, do you have what it takes? Compete in world-class tournaments and daily challenges all to improve your skills by earning bonus money to climb the ranks and become a professional angler for the #1 fishing brand in the world. Build your reputation, gain sponsors, battle for awards and trophies as you try to catch the top 17-species of fish from Large Mouth Bass to Northern Pike in some of the most iconic fishing locations in North America.