New Edition: The content of the old version has been updated in line with the latest reform and with over 500 additional questions/answers. A DLC with 1,800 new questions and answers for motorbikes and scooters is now available.
Discover the best way to learn the French Highway Code! Prepare for the exam, test your knowledge and challenge your friends in exclusive mini-games. Enjoy every mode in solo or with other players, overcome your blind spots with special quiz series, and reach the top of the online rankings. Your future driving license is right around the corner!
French language only. This product is based on the French Highway Code. As a result, the game content may not be fully adapted for road regulations outside of the French territory.