Reverie Knights Tactics
Reverie Knights Tactics is a turn-based tactical RPG with strategic battles in isometric grids where every decision you make can alter the story and the way you configure the characters.
Embark on an expedition to find Lennorien, the long lost elvian city to save your loved ones, while fighting the goblin menace that spread terror across the continent!
Discover a fantasy world featuring deep map and scenario exploration in an epic adventure, visual novel style!
● Decision-driven Storyline: Make several decisions through your quests, affecting the story and other characters` reactions.
● Character Customization: Customize character`s performance attributes, skills, and accessories for heightened abilities!
● Exploration: Travel your way through an expansive map, unlocking secret quests, solving puzzles, and exploring scenarios and evil dungeons!
● Up to Four Hero Characters: Control 4 different heroes, each one with distinct, special abilities and skills, allowing multiple battle strategies.
● Battle Phases: React to your opponent's strategy and come up with the perfect tactic every turn, challenging you to think ahead.