Introducing a hard core 2D ninja action game by Hyper-retro graphics.
Shinobi non Grata is a 2D platform game where you play as Kaina, a descendant of the Fuuma shinobi clan, and fight against the Oboro Ittō clan who is scheming to overthrow the government by teaming up with demons.
Genba Kisaragi, leader of the Oboro Ittō clan forms an alliance with demons with the objective of overthrowing the bakufu government.
Only one dares stand before them; Kaina, the descendent of a bloodline of shinobi specialized in fighting demons.