SNACK WORLD: THE DUNGEON CRAWL – GOLD
Digital Bonus: Bewitching Band! Show the position of dungeon treasure boxes and increase the speed to revive allies!
Get ready for a dungeon-crawling adventure with some real bite! Go solo or join forces with up to three friends, either locally* or online**, and save the world from being swallowed whole in SNACK WORLD: THE DUNGEON CRAWL – GOLD for Nintendo Switch!
Under orders from King Papaya and his daughter, the demanding Princess Melonia, it’s up to you and the other heroes of Tutti-Frutti to save the day. Only oodles of dangerous dungeons and mountains of menacing monsters stand in your way. How hard could it be?!
Forget fame, glory or the honour of Snack World – when it comes to dungeon crawling, the most important thing is the loot! Explore randomly-generated dungeons in search of the rarest treasures and new equipment, besting brutal bosses along the way in your pursuit of greater goodies.
Just remember: the more you achieve during a quest, the more chests you’ll get packed with loot. Whether it’s awesome or not, though, we couldn’t possibly tell you. The only way to collect ever-better booty is to open as many treasure chests as you can!
A hero isn’t a hero in Snack World without their jaras – they’re the most important loot-hunting equipment around! Find and equip jaras to arm yourself with all manner of weapons, shields, healing tonics and status-enhancing colognes, each with their own skills, abilities and passive powers.