2018 marks the 40th anniversary of legendary studio SNK! To celebrate this extraordinary milestone, a variety of classic arcade games from SNK's golden age are coming back together in one anthology on Nintendo Switch. SNK 40th ANNIVERSARY COLLECTION is packed full of retro games and a treasure trove of features!