SPY×ANYA: Operation Memories
Based on the popular anime & manga series! Anya Forger has received a new assignment from school: create a photo diary of memories.
On weekdays, head to class in the morning, then enjoy family time in the evening.
On weekends, visit all sorts of exciting places, like the beach or art museums, in search of subjects worthy of photographing!
Enjoy over 15 minigames, including ones inspired by the anime series and those created originally for the game!
Fight to stay in sync with Yor's special training, ride Bond as you play spy, and use Anya's telepathic powers to read opponents' cards in Tycoon.
Have fun dressing up Anya, Loid, Yor, and Bond in a wardrobe of over 80 unique outfits, accessories, and hairstyles!
In addition to Anya, Loid, Yor, and Bond; Damian and Becky from Eden College will also join the fun—not to mention Yor's brother, Yuri, and WISE agent Nightfall!
Play at school together, get help with homework, and create countless precious memories with Anya's friends and family.