SUPER BOMBERMAN R 2
With new adventures and game modes, it has the largest content volume in the series' history!
The game features not only offline battles that can be played with family and friends, but also online battles that connect players from all over the world, as well as a single player mode.
In addition to the well-known "Standard", "Grand Prix" and "Battle 64" a new battle mode called "Castle" in which players are divided into Attack side and Castle side to battle for the treasure!
A "Stage Editor" function has also been added, allowing players to create their own stages for "Castle" and share them online with players around the globe.
“Castle”: Asymmetrical battle between the Castle side, which protects the treasure chest, and the Attack side, which aims to win the treasure chest!
“Grand Prix”: Battle of two teams! Work with your allies to defeat the opposing team!
Visit new planets with Bombermans new friends “Ellons” and face the threat of the universe!