SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris
They always shared the same moments. They thought it would be like this for eternity.
Set in Underworld, an expansive world introduced in the SWORD ART ONLINE anime, Kirito sets out on adventure in the series' latest RPG!
Kirito meets a boy named Eugeo. Somewhere deep within their hearts is a lingering promise. To fulfill that promise and avoid losing each other, they set out on adventure together. Nothing will keep them from reaching their goal.