Saviors of Sapphire Wings Stranger of Sword City Revisited
Discover a tale of war, darkness, and the power of bonds, coming to the West for the first time! The world is plunged into ruin after Ol=Ohma, the Overlord of Darkness, defeats the Knights of the Round, the last bastion of defense for mankind. 100 years later, a fallen hero returns to life and must lead a new generation of heroes to defeat Ol=Ohma’s forces and restore light and hope to the world. Explore dungeons, use traps and combat prowess to defeat powerful monsters, and bond with your allies to unlock their true potential in this RPG gem. In Stranger of Sword City Revisited, you are transported to a world of gods and magic where Light, Darkness, and Neutrality hang in a delicate balance. Join your fellow Strangers in a dark story where you have the power to change the fate of Sword City! Brimming with additional content such as expanded character creation options, in-game events, and new items and equipment, this remastered version of the original dungeon-crawling hit comes bundled with Saviors of Sapphire Wings as a bonus game!