Shantae Advance: Risky Revolution
Shantae is back in an adventure 20 years in the making! The nefarious pirate Risky Boots has a “groundbreaking” new plan that will leave Sequin Land spinning — by rotating the continent, she can move any town right to the coast for easy plundering! As Shantae, turn the tectonic tables on Risky by taking control of the land itself: shift, twist, navigate, and explore by swapping between mix-and-match multilayered levels! Hair-whip and belly-dance your way through scrambled lands, misplaced towns, monster-filled crypts, and daunting labyrinths. Six creature transformations, fierce boss battles, and a 4-player versus mode await!