Shinorubi
In the universe, there is a compound that can only be found on one singular planet, SHINORUBI.
The compound gives their owner infinite power and exceptional longevity via biological mutations; its name is "R-R".
For a thousand years, the BAÄA family has ruled mercilessly over SHINORUBI and the "R-R".
King R.LOYD III has six sons and a daughter. He and his sons left for war 150 years ago against the TRADDESS and ZOOGT empires, lightyears away from SHINORUBI.
The kingdom was entrusted to five generals close to the royal family, under the command of the king's only daughter: NEMEZIYA BAÄA.
SHINORUBI packs a great arcade action punch with great replayability thanks to its numerous difficulty levels, arranged modes, and player ships.