Splash into the critically acclaimed Slide Stars adventure as your beloved stars make their console debut! Slide through tropical islands and hazy swamps packed with platforming perfection to experience a water thrill you’ve never seen before!
Jump on various crazy rides, from the iconic pink Flamingo, to a live hungry shark and even a fire-breathing dragon! Play solo or team up with a friend in two-player multiplayer to overcome all platforming challenges and survive an army of unique enemies: from bomb throwing monkeys and chickens, to even a Kraken that is unleashed!
Slide Stars is an accessible and fun experience for players of all kinds. It also features optional challenges for veteran players that will test their platforming skills to the max.