Sniper Elite 3 Ultimate Edition
Sniper Elite 3 is a tactical World War 2 third-person shooter with stealth gameplay, authentic ballistics and huge open levels.
Stalk your targets through the canyons, oases and cities of North Africa, as you sabotage a super-weapons programme that could end Allied resistance for good.