SPACEBASE STARTOPIA captivates with its original mixture of economic simulation and empire building strategy paired with classic RTS skirmishes and a good dose of humor. And as if maintaining the three Space Station Decks, entertaining the eight Alien races and defending against enemy invaders were not enough of a challenge, the dynamic narrator AI is not going to mince matters and commentates the events in a lovely but sharp-tongued manner.