Spirit Mancer
Fight your way home using a variety of weapons, guns, and Spirit Cards. Capture and summon demons as your allies in battles to defeat the Queen of Inferno.
Capture demons you encounter to fight alongside you while you shoot and slash with a variety of guns and weapons that you can unlock.
Build your own deck with the demon spirits you prefer before you embark on your demon-hunting mission. Choose your play style with 100+ spirit cards that you can find.
Embark on an adventure in a 2D pixel art world full of life and stories of the inhabitants across various locations in the inferno. From beautiful beaches to volcanic fortresses, lush forests, and more.
Play some mini-games between your missions. Go on a date, go fishing, plant trees, support local adventurers, and take on side quests.