Stray
Stray is a third-person cat adventure game set amidst the detailed, neon-lit alleys of a decaying cybercity and the murky environments of its seedy underbelly. Roam surroundings high and low, defend against unforeseen threats and solve the mysteries of this unwelcoming place inhabited by curious droids and dangerous creatures.
Along the way, the cat befriends a small flying drone, known only as B-12. With the help of this newfound companion, the duo must find a way out.
Stray is developed by BlueTwelve Studio, a small team from the south of France mostly made up of cats and a handful of humans.