Street Outlaws: The List
Fasten your seat belts and take a ride inside the world of American street racing in STREET OUTLAWS: The List! From a custom street rod to a race-ready farm truck, the vehicles - and their drivers have one thing in common: the need for speed.
If you’re not on “The List,” you don’t matter. The “List” contains the 10 fastest street-racing cars in Oklahoma City and they are the best of the best. Not only will these guys do anything -ANYTHING - to get ranked on this list, they’ll do whatever it takes to stay ranked.