Summer Sports Games
Choose your avatar and beat the AI in five exciting tournaments with increasing difficulty. In local multiplayer mode, up to four people can play against each other. Depending on the discipline it is played either one after the other or simultaneously on a split screen. In addition, players can choose their own discipline selection and multiplayer mode assemble order.