Super Mario 3D All-Stars
Discover three of Mario’s grandest 3D adventures with Super Mario 3D All-Stars on Nintendo Switch! This special bundle includes Super Mario 64, Super Mario Sunshine and Super Mario Galaxy, all optimised for Nintendo Switch with updated HD graphics, Joy-Con controls, as well as a music player featuring the epic soundtracks from all three games!
With a timeless control scheme that’s featured in every one of his 3D outings since, Super Mario 64 marked Mario’s glorious debut into the world of 3D. Wall jump, backflip and even fly as you explore paintings around Princess Peach’s castle to collect Power Stars and stop Bowser!
Time to hit the beach! Mario travels to the beautiful Isle Delfino for a tropical vacation with his friends, but instead finds himself teaming up with trusty F.L.U.D.D. to uncover a shadowy plot and the master puppeteer behind it all. His newfound friend also allows Mario to traverse worlds in all sorts of unique ways thanks to its wonderful water pump!
Mario blasts off on an intergalactic quest to help Rosalina and save Princess Peach from Bowser’s assault of astronomical proportions. Defy gravity and hop across planets with optional motion controls, or pass a Joy-Con controller to a friend for some extra help in Co-Star Mode!