Super Puzzle Pack
Super Puzzle Pack brings together hundreds of unique puzzles played across 4 different puzzle types. Play with up to 4 players for hours of Jigsaw Fun. Enjoy two stunning hand-drawn match-3 games in a solo adventure. Challenge friends to a 1-vs-1 battle in the 2048 challenge, or in a unique match-5 game with a twist.